Wednesday, November 20, 2013

wElcOme To mY BloG :)



Hi!!! :) My name is Argiro Vali. I'm an aesthetician but aesthetic is not only limited to the area of my work. I always like to keep myself informed about the latest trends. Hair, make up, shoes, clothes, accessories... A small change or a little detail to my style can lift my mood up! Tumblr and Pinterest are inspiration boards for me so, I made this blog that reflects a lot on my personal taste to share these little things with you! xxx



Γειααα! :) Ονομάζομαι Αργυρώ Βαλή.Είμαι αισθητικός αλλά η αισθητική δεν περιορίζεται μόνο στον χώρο της δουλειάς μου. Πάντα μου άρεσε να ψάχνω και να ενημερώνομαι για τις τελευταίες τάσεις. Μαλλία, μακιγιάζ, παπούτσια, ρούχα, αξεσουάρ... Μία μικρή αλλαγή ή μία τόση δα λεπτομέρεια στο στυλ μπορεί να μου ανεβάσει την διάθεση! Το Tumblr και το Pinterest για μένα αποτελούν πίνακες έμπνευσης, οπότε έφτιαξα αυτό το μπλογκ που αντικατοπτρίζει το προσωπικό μου γούστο για να μοιραστώ αυτές τις μικρές λεπτομέρειες μαζί σας!  xxx

No comments:

Post a Comment